Bakan Bak: A Milli Takımımıza teşekkür ederim
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası heyecanı yaşatan A Milli Futbol Takımı'na ve desteklerini esirgemeyen Türk milletine teşekkür etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, 24 yıl aradan sonra Dünya Kupası heyecanı yaşatan A Milli Futbol Takımı'na ve desteklerini esirgemeyen Türk milletine teşekkür etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, A Milli Futbol Takımı'nın turnuva performansına, milli birlik ve beraberlik ruhuna ve gelecekteki spor hedeflerine ilişkin bir açıklama yaptı.
Turnuvanın ardından duygularını paylaşan Bak, "24 yıl aradan sonra bize yeniden Dünya Kupası heyecanı yaşatan A Milli Takımımıza ve sonsuz destekleri için aziz milletimize teşekkür ederim. Çok istedik, olmadı." dedi.
Bak, geleceğe yönelik inancını vurgulayarak açıklamasını "Ay yıldızın gölgesinde bir ve beraber oldukça, gurur dolu yepyeni hikayeler yazacağımıza yürekten inanıyorum” sözleriyle tamamladı.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 Canli Yayinci Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.